vaknade precis

hej alla bloggläsare!

som sagt så vakande jag alldeles nyss. igårkväll gick jag christine och sofia ut på krogen. och jaaa vi kommer in även fast vi är under arton för vi är så jävla snygga. vakterna bokstavligen kastade in oss! sen drog vi hem till andy och lyssna på när dom repade, dom var hur grymma som helst! blev lite kär i en kille där som sjöng superfint. nu ska jag göra en fet middag men sen inte äta den för jag bantar ju, måste hålla formen nu när man blivit MODELL(!!!!)

ska lägga upp lite bilder från krogen snart :)



även en superkänd bloggerska får vara sliten dagen efter. det var ju trots allt lillördag igår!

/ kissie EBBA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0