skubidibippbapp

här är några saker ni faktiskt inte visste om mig och sofia...

... sofia brukar vakna mitt i natten och känna sig extremt sugen på ekologisk lättmjölk.

... jag har sett  många skräckfilmer men den läskigaste filmen jag någonsin sett är "mumin och myrlejonet", jag får panik och börjar gråta.

... sofia har misshandlat mig på riktigt (jag det har försikommit både blod och tårar) då jag har försökt att väcka henne. en sovande sofia är farligare än att gå igenom en stor mörk tom park på natten en helgkväll.

... sofia städar alltid låten "slice me nice" och drar dammsugarmunstycket i takt till musiken. (låten i inlägget under)

... jag är astrött, ska sova nu.

/ EBBA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0