nej nu blir jag lac!

bad ebba snällt at skriva åt mig då mina fingrar inte är i toppform och kan ungjävel stava till den mest kända fisken i sverige? neeeeej! den lilla filuren stavar lax med c! hon slutar inte förvåna den lilla rackarbajsarlattjobruden...

fan nu är jag så arg att jag måste ta morgonjoggen först istället, och omeletten efter! och eftersom att lac lät så äckligt att äta så tänkte jagnatt, nä nu fan ska jag ta ta och rycka upp mig och ha extra mycket smör i istället. och en gnutta lakrits kan också åka i.. FAN vad arg jag blir! inte kan man ha en enda välbildad vän.. :@

jäkligt trött är hon också... hur mycket pengar skulle ni ge mig för att se henne just nu liksom?!?!?!?! vi har ju fan festat med hennes mamma hela natten... här är en s-ö-t bild på den morgontrötta jäveln, precis sådär innan jag ska slänga en kastrull i huvudet på henne så vi kan gå ut och jogga någon gång! morgonrunda 4 lifeeee <3





piss alla söta bloggläsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0