jag är bäst på jorden

hejsan

tänkte koppla av lite ikväll framför en splatterrulle tillsammans med mina vänninor ikväll. min mobil har gått varm för det är så många som ringer och vill att jag ska komma på deras fester med partybrillorna och liksom LANGA FEKKELANZION!! men så blir det ju inte eftersom jag är en duktig flicka som sitter hemma och pluggar på kvällarna :) SKÖ (skoja) SUPERHÅRT!!! jag ska på fest typ trehundra meter från paulines hus där vi just nu befinner oss. ska bli hur kul som helst. kameran är laddad och med, så det blir partybilder när jag kommer hem framåt småtimmarna. försök att överleva några timmar utan mig och sofia nu.

 

några drinkar jag gjorde alldeles nyss med ena handen och ögonbindel :)

/ EBBA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0