gårkvällen!

vissa människor har verkligen ingen respekt! komma hit och stöka ner, gömma min fjärrkontroll, och sen åka hem till mamma. eftersom att inkräktarna åt mig ur huset så är dom enda ingredienserna jag har kvar sånt som passar till rotmos. när jag kollar mig omkring i köket är det jag ser deras gamla tallrikar, deras gamla pannkaksrester, deras två använda fettiga stekpannor, ÖVERFYLLD papperskorg, deras gamla disk, OCH I DEN INNAN DISKADE DISKMASKINEN 7 liter sylt utspillt över ALLT RENT OCH DISKAT. och så drog dom innan jag hann se det (eftersom att jag sov min skönhetssömn, som dom också sen förstörde)

DET HÄR ÄR ALLT JAG HAR ATT SÄGA TILL ER:

(inga partybrillor på denna bild)

och låten på detta också. klicka här och känn er träffade


/ SOFIA, EBBA OCH CHRISTINE (som måste städa upp efter you guys)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahh<3

2009-10-28 @ 17:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0