aj min hand

jag har träningsvärk i fingrarna/handen. jag ska berätta från början: jag jill och christine drar till cafe 60 (på vägen dit så hörde jag minst tre busvisslingar och fjorton "oh shit, där är den där bloggerskan") och när vi kommer dit så står det en hel armé med små blonda idominknarkade fjortisar utanför och skriker efter min autograf och då fick jag träningsverk efter typ 50 stycken... stackars lilla mig :( såg förresten kissie på vägen hem. hon låg i rännstenen med tre tomma burkar bantningspiller, den lilla polska flickan kan inte ha det lätt här i livet... 
nej vet ni vad, nu ska snygga mig framför tvn med lite chokladdoppade myror iförd endast mjukisbyxor... (om du med den blåa cykeln som är christines granne ser detta så är det bara att komma över på en kopp kaffe. eller kanske ett glas mjölk, det beror på hur gammal du är. svårt att avgöra med den där perfekta luggen hängandes ner över ena ögat)
förresten så vill jag gratta min barndomsvän axel neld på femtonårsdagen! du blir bara sötare och sötare för varje år som går. vi får ta och ses någon dag... ;)
/ EBBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0