vardagsmat

självklart får man ju massa beundrarbrev och fan bilder och sådant varje dag, men allt det fula orkar jag ju inte lägga ut på bloggen. om ni vill skicka in brev, dikter, klagomål, beröm eller fina bilder, maila bara till jagäteruppkärnhusetiäpplenefterattäppletärslut.likasåmedö[email protected]!

här är ett av alla mail vi någonsin har fått och jag valde att lägga upp det här eftersom att det är kungen som skrev detta.


Följt din blogg har jag nu länge gjort
Och i mitt liv har du påverkat stort

Jag läser och blir otroligt fascinerad
Det är ju på din blogg Kissies och Kenzas är baserad

Jag har nu även i verkligheten dig fått se
Kissade nästan på mig när jag fick se dig le

Du är söt och har små fötter
Dina inlägg är hårda som kokosnötter

Med dig vill jag bada naken i en sjö
Om du säljer dina brillor kommer jag dö

I mina drömmar så bloggar du och jag shoppar skor
sedan går vi hem till dig så nu vet jag vart din brevlåda bor

Jag ska aldrig sluta älska dig
Det var på grund av dig det tog slut med min före detta tjej

Jag ska vara din trogna make
diska, laga mat och fixa hålen på take´

Om du vill kan vi köra sjuka rollspel
En pervers riddar Kato kan väl aldrig bli fel?

I mitt härjade liv är du min trygghet och tröst
Det stämmer väl att du har schyssta bröst?

Du är grädden på mina våfflor
Du är rosetten på mina rosa tofflor
Du är ärret i Harry Potters panna
Du är vattnet i min vattenkanna
Du har det vackraste håret
Du är vinnaren av På Spåret

Din för alltid
Carl XVI Gustaf.

tyvärr vill ju förstås alla sno våra iinlägg, jag länkar till ett exempel på Kungens smedjare som ändrade lite här och var i dikten..

Här kan du läsa Kungens smedjares blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0