inlägg nummer hundra!

sitter just nu på en fet hög av kläder, hårprodukter och skit. packar som är jävla blådåre!

15 timmar och 43 minuter kvar tills planet lyfter dåraa! snälla försök överleva utan mig under dom här dagarna. jag kommer i alla fall överleva, har counting crows i min nysnodda ipod! taaaaack karl-albin :D haha

pussar på era blöta och kalla nosar! (min är varm och mysig, eftersom jag ska till spaninen och era är blöta och kalla för ni stannar kvar i sverige!)

/ EBBA

kolla vad jag hittade i min trappuppgång... ska nog ta det liiiite lugnare nästa gång jag dra hem med dagens haff...


Kommentarer
Postat av: wertin

länge sedan ni blogg nu va?

2009-11-24 @ 21:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0